15 June 2011

#Wordless Wednesday

16 comments:

pha is said...

nice... isu semasa... hehehe

NURUL AINI NORAZMAN said...

menakotkan ajar gmbr ni,.hehehe

~Kirin Selama Perak~ said...

tunggu dan lihat ja ~
:D

Muhammad Asyraf said...

@pha is tengss :D

Muhammad Asyraf said...

@NURUL AINI NORAZMAN memang menakutkan . tapi best . haha :)

Muhammad Asyraf said...

@~Kirin Selama Perak~tunggu dan lihat apa lagi KSP . benda dah jadi dah . dah kena hack . tak boleh bukak :P

Pendamba Mawar said...

perjuangan

Shahrul Izwan said...

dah hack ke? rasenya boleh bukak lagi website mygovernment tu! :)

Muhammad Asyraf said...

@Pendamba Mawar =)

Muhammad Asyraf said...

@Shahrul Izwaneheh . tadi saya tanya geng hacker malaysia dia orang kata 3 pagi karang bukannya tadi =)

Hans said...

isu panas ni
sampai ke berita
hohoho

Wordless Wednesday #2

Muhammad Asyraf said...

@Hansmemang pon . HAHA ! :D

Hans said...

dasyat owh
dengar kata dah 40 lebih dah website kena
hebat

Review Filem Green Lantern Disini

Muhammad Asyraf said...

@Hansberita tadi pon keluar . Dragon Force ngan anonymous . cool GILA . memang terbaik lahh :P

Hans said...

berita terbaru aku dengan dah nak dkt 200 website dah diorang hacked
kalau betul memang dasyat lah

Maharaja Lawak Minggu 12

Muhammad Asyraf said...

@Hansderr . hebat tu . best GILA ! cool ! HAHAHAA!

back to top