26 June 2011

Mail Lambung vs Ah Chai The Movie

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera kepada semua readers The Chotz . Chotz ada satu citer best nak gitau korang . 

Jeng ! Jeng ! Jeng ! Ahmad Idham akan memulakan pengambaran filem Mail lambung vs Ah Chai september ini . Beliau memberitahu mengenai filem ini di akaun twitter kepunyaannya .


Filem ini dilakukakn atas sebab dipaksa oleh peminat Jozan untuk melihat Johan dan Zizan berlakon bersama di dalam sebuah filem . 


Perkara ini juga atas pengaruh gelanggang akhir Maharaja Lawak dimana tugasan kedua Jozan yang melibatkan pergaduhan komedi diantara Mail Lambung (Zizan) dengan Ah cai ( Johan) telah berjaya membuatkan penonton tidak kering gusi .


that's all for today .
Assalamualaikum :)
-------------------------------------------------------------------
"..Kita pergi ke kedai, minum air dan makan nasi, tiba-tiba enggan untuk bayar, nescaya kita akan dimarahi kerana mahu makan percuma. Itu baru air dan nasi. Apakata pula jika kita sebagai manusia duduk di dunia, bernyawa dengan udara Tuhan, melihat dengan mata yang Allah SWT bagi, mendengar dengan telinga serta bercakap dengan mulut yang diberikan Allah, tiba-tiba kita mahu semuanya dengan percuma tanpa buat kerja untuk Allah SWT?" Ucapan Tuan Guru Dato, Bentar Setia Hj, Nik Abdul Aziz di Kuliah Medan Ilmu, 2 Julai 2010.

6 comments:

Hans Hanis said...

walawehhhhhhhhhh
harap2 filemnya best

Kisah Seekor Anak Burung Kuning Yang Comel

Muhammad Asyraf said...

@Hansyahhh ! harap² best lerr kan :)

Syafiqa said...

Assalamualaikum, singgah dari fb blogger perak, waa harap best la cite baru, rasanya memang akan best, suspend pulak dgn lawak apa la akan keluar nanti :D salam ramadhan :D

Awol said...

mesti bess! cayaalah JOZAN!

Awol said...

mesti bess! cayaalah JOZAN!

:: Ika :: said...

hehe msti lawk je kn..done following your blog,hope klu ade mse leyh jnguk2 blog ika jgk ^_^

back to top