13 April 2011

tengss Bro !

TENGSS bro Bsiq @ Azqar sebab buatkan header untuk saya . sikit punya menawan headernya . pergi tongak keatas tu . HA ! nampak tak ? tapi saya edit sikit ya bagi nampak lebih menawan . tape kan . tu pon pakai paint ja edit . HAHA ! . serius tak reti buat header sendiri . nasib baik ada orang pemurah nak tolong kan kan , UNTUNGLAAA ! HAHA !

hensem GILA mamat niey . kan kan ? sori ! pinjam dari Facebook .

header dah gempak ! belog lagi lah gempak .

tekan ja kat  header tu untuk pergi ke blog biru malam :)
blog yang berinformasi dan hebat . kira orang femes lah niey . HAHA !

HEADER YANG DIHADIAHKAN


sebelum : yang bro Bsiq bagi .
selepas : aku gatal tangan nak edit jugak ! HAHA .

Aku cuma suka edit tapi tak pro sangat lah . edit gambar ke ape ke mmg aku suka . lagiLAGI buat HDR ! HAHA !
ok tuu jelah tuk pagiPAGI buta niey .
assalamualaikum :D

8 comments:

Bro Azqar said...

aduuhh.. amik le gambo yg elok sikit.. segan ak pic tuu huhu.. ok pape ppoonn thanks.. :) haa.. hahaa

Muhammad Asyraf said...

@bro azqar ohoh . soriSORi . tu ja yang saya jumpa gambar bro sorangSORANg kat gath aritu . so ambik lah . btw , welcome :)

Shaherah said...

wah.. header tu cool ^_^

Muhammad Asyraf said...

@shaherah hehe . tengss :)

Syat0za Zai said...

cun3! :D

Muhammad Asyraf said...

@SyatozaiZai HAHA ! tengss zai :)

angah said...

the nice header...

Muhammad Asyraf said...

@angah tengss bro !

back to top