16 April 2011

Pilihanraya Isteri pilihan dun BP 2011 !

Disebabkan pengaruh pilihanraya negeri Sarawak , Blogger Perak sudah menGILA dengan contest cari jodoh . calon lelakinya adalah Kirin Selama Perak dan Amirul Hafiz . TETAPI ! kita bukan nak mengundi calon lelaki tetapi calon ISTERInya . MARI KITA MENGUNDI ! BLOG niey jadi bilik gerakan SPRM keyh . HAHA ! CEPAT berkempen bagi yang bertanding !

PENAJA UTAMA

CALON SUAMI
 DAN



Siapakah yang akan memenangi hati KSP dan AH ?
Nur Fadilah
Eyka Miyaki
Jackie Koh
Muna Rahimah
Nurul Afifah
Amalina Yaacob
Qusya Azmi
Tasha Yusof
Nurdiyana Khairudin




  
The Chotz.com free polls

SYARAT PENYERTAAN

1) Buat entry bertajuk : SAYA INGIN MENJADI CALON ISTERI 
(Admiral Hafiz / Kirin Selama Perak
2) Tulis kenapa korang nak jadi calon isteri kepada beliau
3) Apa kelebihan korang berbanding gadis2 lain 
(Pandai Menjahit ke, memasak ke, nyanyi sedap ke)
4) Letak gambar korang yang korang rasa sangat comey, cantik & sejuk mata memandang.


1 Hadiah utama: Pemenang akan mendapat seorang suami yang penyayang
3 Hadiah Saguhati : Mendapat madu 3 orang bagi setiap pemenang


Tarikh tutup contest: 11 malam niey . CEPATcepat . 
*Pemenang akan ditentukan dengan menggunakan http://www.random.org/ tak mahu ! guna poll atas tu !

HAHAHA ! ada bran join . SATU Calon Isteri dah bagi banner cara mengundi dia . ada dua lagi tahu ! HAHA !  propaganda HEBAT ! . memang banyak ilmu dalam politik berumah tangga . HAHA !


VOTE JANGAN TAK VOTE ! HAHA ! varga BP wajib vote . setiap undian anda penetu masa depan negara ! WAKAKA ! undia anda adalah rahsia . tapi kalau nak komen entry niey bule saja . HAHA ! segala keputusan akan tertera di blog Amirul hafiz @ Admiral Hafiz ya . klik ja font hijau tu ya . Lintas Langsung dari bilik SPRM untuk Pilihanraya Isteri 2011 . sekian , assalamualaikum :)

15 comments:

Nurul Afifah said...

alah...guna random org xbest la.!!

aku nak vote diri sendiri.. :P

Eyka said...

perghhh~ gua mesti menang punye! grrrr~ ;D

Muhammad Asyraf said...

@Nurul Afifah HAHAHA ! cam gini baru adil kan . guna random tak best !

tasha yus0ef said...

knp tasha xde dlm senarai?
nak marah ni tau . .hehehe
c(=

Pisyek said...

Kah kah kah, jackie koh masuk jugak?


Entri terkini: Keputusan pilihanraya Sarawak 2011

jackieKOH said...

jgn undi gwe!!! hahahahaa

~Kirin Selama Perak~ said...

hahaha
:D

Penyu said...

bhahahaa... takley blah. kuikuikui

Muhammad Asyraf said...

@EykaHAHA ! yelah tu :) SPRM ta bule cakap apaAPA .

Muhammad Asyraf said...

@tasha yus0ef japJAP saya buh :)

Muhammad Asyraf said...
This comment has been removed by the author.
Muhammad Asyraf said...

@pisyek mana saya tau . dia nak join . so , saya buh la :)

Muhammad Asyraf said...

@jackieKOH HAHA ! terpulang kepada pengundi :)

Muhammad Asyraf said...

@~Kirin Selama Perak~ pinjam traffic ye :) HAHAHAHAHA !

Muhammad Asyraf said...

@Penyu HAHAHAHAHA ! :D

back to top