24 March 2011

Tengss a lot to all my followers ! I lap you all

HAHA ! nak gelak dulu . TAH-NIAH tahniah kepada saya kerana dah mencapai usia 100 followers . 
bak kata Abg Hensem EX Pengetua sekolah saya iaitu Encik Ahmad Sanee yang bahasa melayunya HEBAT .tipTOP . takda cikgu BM bule lawan . memang bahasa melayu klasik . HAHA ! Beliau dah PENCEN pon . selamat beristirehat pengetua ! DAMN ! saya nak citer pasal followers bukannya Abg Hensem bekas pengetua sekolah .

dahDAH merepeknya . straight to the point . saya nak berterima kasih kepada semua followers yang sudi FOLLOW belog saya yang KACAK tak berapa nak kacak niey . TENGSS a lot KAWAN ! saya sayang kamu semua . I LAP you sampai bersih . muahmuah ! sejarah follower saya bermula dari followers pertama saya iaitu SAYA sendiri . tepuk tangan cepat ! . HAHA ! saya rasa TERHARU dan BANGGA kepada saya readers dan pengkomen yang sudi menjenguk belog saya . 


saya rasa begitu HEBAT terharu  walaupun cuma ada kerana dah ada 100 followers . tak macam PRO blogger yang followers , readers dan pengkomen BANYAKbanyak dan BANYAK. seperti Abg Ben Ashaari yang hensem dan Kak Yuyu Zulaikha yang comel , kecik dan cantik .* pengsan 2 hari . ( ayat mengampu ) . tahun niey tak bule nak aktif sangat berblogging sebab tahun peperiksaan . SPM wehh ! kena sayang buku lebih dari pc . kan kan . tunggu lepas SPM gerenti aktif dengan ligatnya seperti road runner !

HABIS ! merepek lagi . seperti yang dijanjikan saya terpaksa akan buat entry KHAS untuk followers ke 100 saya . haha .


niey dia seorang gadis bujang yang relationship statusnya mengikut FB adalah It's complicated 
erk ! haha .


sorry curi pinjam gambar dari FB
jeng ! jeng ! jeng ! KAK ALIAA FARHANA
clap ! clap ! clap !  


klik ja pinky atas niey . HA ! pink .
jum lah lawat belog dia ya ! belog yang menarik dan comel . 
itu saja lah untuk hari ini . 
assalamualaikum :)

5 comments:

aliaa farhana said...

heee~ maceh! eh perlu ke tulis kak al bujang ni...abes la...nnty rmai masuk line...haha *ok ni ngade2!*

pdhl....tade sape pndg...sob3! T__T

hahaha mental tingtong ni dek...nway, thanx ye....

keep blogging ye.... love u! oopppsss

~Kirin Selama Perak~ said...

taknak komen sebab tak ada nama KSP !
:p

Muhammad Asyraf said...

aliaa farhana

samaSAMA ! . dah jadi followers ke 100 saya buatkan lah entry . kan kan

eleh nanti ada lah jodoh tu . mesti ada . jangan wisau lah .

mental okeyh ja . hensem lagi .HAHA

saya love Allah , Rasulullah ibu bapa dan awek saya ja . HAHAHA !

~Kirin Selama Perak~

tu dah komen . HAHA ! ksp tak jadi followers ke100 saya nak buat cam mana .

Penyu said...

aku dah folo ke tak blog kau ni? kau try cek list folower kau tuh.

Muhammad Asyraf said...

memang lah . tapi buak followers ke 100 kan kan . so , tade entry lah . HAHA ! dah selalu mention nama abg fadil kat belog saya dah . femess dah tu . HAHA !

back to top