14 March 2011

Cuti Sekolah ! dan SUPERsaver .

cuti sekolah sudah bermula ! yeyeye ! tapi kena study lah . tahun niey SPM .
hariHARI kalau bule kena tuisyen . hari AHAD pon tuisyen .
aduiii ! kesian kan kan saya 
tapi tape lahh . tu semua untuk masa depan saya .

HOMEWORK banyak lagi . dapat kerja sekolah yang diberi nama .
"CUTI CUTI BELAJAR "
walawehh ! tebal pulok tu . semua subjek ada dalam .
letih gini . tusiyen lagi homework lagi .


tapi cuti sekolah dah bermula ! enjoy lah sikit .
si DIA juga ada . seronok GILA !
hariHARI nak SUPERsaver .
HAHA !


haritu aku lupa buat SUPERsaver . terus je call . tebako 6 HINGGIT
tape lahh . untuk si DIA . tak kesah . 
tapi sebenarnya tak tahu pun SUPERsaver tu apa . 
okeyh ! saya jujur niey . kena gelak dengan my SYG .
GELAK banyakBANYAK . saya takpenah buat SUPERsaver sebelum niey .
ayung pon bagitau sikitSIKIT .
sebok sangat tambah followers kat belog .
first time kowt . TAPE ! belajar dari kesilapan . jangan ulanginya sudah .
Hazlin Syahirah  jangan gangu LAHH ! haha .
Amirul Alpha juga . jangan menyebok .
pegi jelah layan mezah koe tu .
nanti tersebar ke merata DUNIA . saya juga yang susah .
please ! please ! please !
tengss korang !
assalamualaikum :D



4 comments:

Ainnur Afiffah :) said...

hoho .mane sebuk tmbah followers lah .followers yg sebuk nak follow. haha .tade lah ,aduuii ,len kali tanye soklan terang2 .mane ayung phm .buat malu je supersavers pun taktaw .haha

selipar jepun said...

ELEH! sebelum niey mana penah pakai enpon lah . tak penah ambik tahu pon .

ummi farah abdul rahman said...

pdn muka kamu chot , mesti dy gelak smpi guling guling , HAHA . XD

selipar jepun said...

HAHAHA ! yelah tu UFARM ! .

back to top