15 March 2011

Mark Zuckerberg bila nak tutup FB ?

PROPAGANDA ! 
mananya kata MARK ZUKEMBERG nak tutup FB ?
dah 15 hariBULAN dah .
apsal FB masih wujud ? kenapa ! kenapa !
nampak beno nipunya ! bak kata USOP 
niey buktinya . HAMBIK !


( klik untuk besarkan )

HAHA ! dah pukul 1.02 PAGI ! FB masih wujud.
dalam keadaan tenet LEMBAB bukan bagai siput lagi .
LEMBAB lagi dari siput . FB masih wujud dan manusia didalamnya masih bergembira .
aku ingat bila FB dah tutp bule concentrate kat STUDY tuk SPM !
nampaknya masih bule bergembira . YEAY ! YEAY ! seronok pulak .
okeyh lah ! tu ja nak bagitau .
jalankan janji aku kat AMIRUL ALPHA yang aku kata 
kalau lepas 12 tengah malam FB masih wujud aku nak post entry pasal benda niey .
habis dah menaip . tenggs kat korang yang komen entry dan follow belog aku yang huduh niey .
assalamualaikum :D

2 comments:

gEe said...

mmg dh agk dri dlu, kabar angin je nk ttup fb tu.

Muhammad Asyraf said...

HAHA . tau tak pa .

back to top