13 February 2011

cerita semalam lahh !

HAHAHAHAHA .
gelak dulu . semalam pegi tengok bola kat stadium perak . pegi naik keta paeh sekali dengan nazra@chang dan iman . pegi awal GILA ! semata mata nak pegi kfc gunung rapat jumpa kakak anis yang cute . haha . suma gatai . mula mirul kata nak ikut patu dia balik kampung pulak dahh . kalau tak mesti mantap gambar . tapi best gila . lama dah tak tengok bola dan emotional macam uhh . emotional mengatasi spiritual masa tu . tapi PERAK the BEst lahh . menang dengan negeri9 2-0 kowt . negeri9 kira TOP team dalam liga super lahh . player terer ! terer ! tapi PERAK lagi terer . game memang baik . aku jerit sampai takda suara dahh . haha . serak abis . dosa ngutok orang . haha .niey sikit sikit gambar masa tengok bola . ambik lahh korang .



chang aku dengan budak pelik .
gaya macam tengah gol . tapi sebenarnya game dah habis pon .
atas chang ngan aku . sikiecik niey iman adik paeh .
semangat KEJOR YOP KEJOR !

tiket masuk . RM10 . haha . abes duit aku .

tu saja lahh nak bagitau kat korang . tapi dalam minggu niey banyak betol benda best berlaku . aku rasa sonok sangat . thanks korang ! kerana menceriakan hidup aku . ok lahh .
assalamualaikum .


No comments:

back to top