20 February 2011

aku dah balik dari kedah !

seharian aku kat kedah .akhirnya pulang ke perak balik . lega betul . naik bas yang laju pulak .masa kat kedah bas lain yang bertolak dulu . tapi bila sampai kat R&R bukit merah bas kami yang sampai dulu . laju betul . HAHA .sekarang tengah IM dengan Stefan William @ Nephew Haley. dia asal dari Liverpool , UK . dia totally ISLAM keyy . dia seorang pelakon indonesia . sporting GILA. best sembang dengan dia . dia tak berlagak macam pelakon lain . hari ini hari jadi dia . HAPPY BIRTHDAY HALEY :)

tadi aku nak wish birthday dia tapi kat wall dia tak ley nak TEMPEK so aku IM lah dia . lepas tu terus sambung sampai dekat pukul 2 pagi sembang . dia kelakar jugak . haha . berkawan biar BERIBU berkasih biar SATU . betul kann . dengar pasal life dia. memang best lahh . bayangkan sekolah kat international school kat penang . sekolah cuti 5 bulan setahun . seminggu sekolah 4 hari ja . duduk kat penang pastu rumah opah dia kat langkawi . kalau aku sekolah macam tu memang best . ok lahh . aku nak rest .
tu jelah untuk sekarang .
assalamualaikum :)

No comments:

back to top