07 February 2011

GO AWAY HOSNI MUBARAK ! Bangkitlah wahai pemuda Mesir !


Sekarang niety tegah HOT pasal pergolakkan di Mesir . Apa yang dilakukan dia orang tu betul sbb Hosni Mubarak telah bertindak zalim .penentangan itu adalah salah satu jihad...mereka menentang kezaliman pemerintah .Hosni Mubarak mrupakan seorang pemimpin kuku besi ,menindas rakyat , barang dinaikan sesuka hati , rasuah berleluasa , penipuan dlm pilihan raya , para ulamak ditangkap , dipenjara , dan didera . Jahanamlah kamu Hosni Murtabak. Niey juga merupakan orang yang menyokong tindakan Israel ke atas rakyat Palestin. Dia seorang yang pro-Amerika .

ayuh !! berjihadlah anak2 muda Mesir..bangkit !!
Jihad diwajibkan kepada setiap orang yang mampu berperang
dalam beberapa keadaan, seperti:
a. Apabila dirinya telah masuk dalam barisan peperangan
b. JIKA PEMIMPIN MENINDAS MASYARAKAT SECARA UMUM.
c. Jika suatu negeri/ daerah telah dikepung oleh musuh
d. Jika dirinya adalah orang yang sangat diperlukan dalam peperangan,

Sesiapa rakyat Malaysia yang ada disana terutamanya pemuda lebih baik tinggal sahaja disana untuk membantu jihad mereka . cari peluang untuk mempelajari cara mereka menentang pemimpin zalim . bantu mereka . jihad kejalan Allah diberikan balasan Syurga ! InshaAllah . tidakkah itu yang diipikan oleh setiap orang Islam .?
mereka tidak sanggup untuk mengikut kata kata dan telunjuk Hosni supaya membunuh dn mencederakan rakyat . mereka tidak mahu rakyat yang tidak berdosa dicederakan..

Hosni Mubarak !! berambus lah anda !!!

semoga Allah melindungi rakyat Mesir .selamatkan lah mereka dari kezaliman...bagi mereka yang gugur , tempatkan lah mereka di dalam golongan orang yang syahid di jalan-Mu ya Allah .

kamu semua tahu permulaan penentangan rakyat mesir disebabkan hosni mubarak menaikkan harga barang . orang orang kurang berkemampuan membantah tindakan itu . Sekarang di Malaysia , segala benda naik dari minyak hingga ke gula dan lain lain barangan keperluan .Kenapa tiada siapa yang berani melakukan sedemikian di Mesir.? Pemerintah yang zalim mesti ditentang .mcm na la nsib keluarga yg mmpunyai pendapatan sekitar RM500-RM800 sebulan dengan belanja anak2 lg...confirm susah la hidupnye...mcmnie nk jadi negara berpendapatan tinggi...porahh !!!

kenapa ramai yang tak sedar sedar lagi dengan kezaliman yang berlaku.?apakah kalain masih buta dengan apa yang telah berlaku .? mari bangkit ! setiap manusia ada tahap kesabarannya .

fikir fikirkan lahh .
Assalamualaikum .

No comments:

back to top