23 February 2011

hari niey aku buat konsert . HAHAHA


tadi lepas abes skola cikgu math kata ada kelas tambahan  so aku tunggu jelahh dengan geng geng .
syahmi dah booking bilik seri cemerlang dahh . dah duk dalam tu . tunggu punya tunggu cikgu tak sampai .
dari pukul 1 samapi 2 suku . mirul dengan dodol dah lapar so kitaorang balik lahh .ohh . back to the title .
dalam bilik tu ada microphone . berfungsi pulak . HAHA so aku start lahh buad rancangan melodah (melodi) lahh . buad konsert lahh . HAHA . nanyi sambil menari . macam budak budak . dapat kat syahmi asik ngutuk orang pakai microphone . tak abes abes kena si mirul niey lahh . semua budak kelas suka nyakat mirul niey semenjak dia dahh berpunya . HAHA . sampai SI MAMAT niey merajuk keluar dari bilik tu .sian dowh. 
aku , syahmi ngan shahril buad lawak orang lain tukang GELAK . dia orang suh aku sertai RAJA LAWAK .
HAHAHA . perlu ke? boleh jugak . tu nanti nanti pikir . sekarang niey strive for SPM . YEAHH !
ok tu jelahh tuk arini .
thanks . buybuy .
assalamualaikum :)


No comments:

back to top